13 Mart 2016 Pazar

Pinhani - Beni Sen İnandır

İntro: Am   Em   Am  Em   F   C   Em 
Am                               
 
Am                                              Em        
Çizdim Kendi Aklımca Hayatın Resmini
Am                            Em
Bir Şey Bilmezdim Aslında
                                     F
Karıştırdım Tüm Renkleri
                           Am                
C                    G
Hata Yaptım Tabi
Am.                         Em
Herkes Başka Bir Şeyden
                           Am
Kaçırmış Kendini
                           Em
Bazen Yaşlı Gözlerle
                                    F
Kabullenmiş Gerçekleri
                            Am.            
C                       G 
Bazen Memnun Gibi
 Dm                    Am
Artık Çok Uzaklaştım
                     G
En Çokta Kendimden

Evden, Senden
                             Dm
Göçmen Kuşlar Gibi
                               Am
Çok Geç Kaldığım Halde
                              G
Solmuş Resimlerde Kaç Yıl Geçmiş
                                Dm
Hala Güzel Durur
                             Am
Küçükken Çok inanmıştım
                      G
Eğer Çok istersen

Her Şey Mümkün
                                 Dm
İnanmak Zor Değil
                           Am
Hikayem Senle Başlardı
                            G
Senle Devam Etsin
                            Am

Beni Seni inandır.         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder