14 Mart 2016 Pazartesi

Başıbozuk - Yak Işıkları

C            Am           Em
Gördün mü ne kadar iğrenç olabilirim
C           Am            Em
Kördüğüm bu bırak kendim çözebilirim
C           Am            D
Yenilmiyorum hayır sadece susuyorum
C           Am            D
Cümlelerim eskiyor sadece susuyorum
C
Kırıldın mı?
Am            Em
Ölmekten daha beteri varmış
C         Am                 Em
Cesedimi caddenin ortasından kim kaldırmış
C               Am         D
Kazanmıyorum hayır sadece dağılıyorum
C               Am         D
Atomlarıma ayrılıp sadece dağılıyorum

         C        Am
Yak ışıkları oyunu boz
Em
Kuralları sen koy
C           Am
Söndür ışıkları
Em
Karanlığı ver

C            Am           Em
Sevdin mi ben artık tanrıdan çok uzaktayım
C            Am           Em
Çürüyüp sararıp ezilip yavaşlıyor kalbim
C           Am            D
Ölmüyorum hayır sadece yaşlanıyorum
C           Am            D
Hücrelerim eskiyor sadece yaşlanıyorum

         C        Am
Yak ışıkları oyunu boz
Em
Kuralları sen koy
C           Am
Söndür ışıkları
Em
Karanlığı ver

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder