13 Mart 2016 Pazar

Aslı Gökyokuş - Tüm Şehir Ağladı

İntro: C - D - Em
E|----------\7-5--------------5-3------|--(Son Defa)--
B|-8-7-5-3-1--------7-5-3-1-0----------|--7-8-7-5-5---
C   D            Em  C         Em
C       D         Em
Gece ıslak çıktım yola
C          D         Em
Söz verdim sana hız yapmamaya ama,
C        D     Em
Annem hıçkırdı yıllar sonra
C        D            Em
Babam yenik düşmüş yıllara 

C         D           Em
Sen hep dersin bana sevgin yalan
C       D              Em
Senin gibiler hayatta geç yaşlananlardan
C      D          Em
Yutkunup sustum, hassastı ruhun
C      D               Em
Onarmak çok mu zordu gidenleri

C              D          Em
Tüm şehir ağladı sen gittin diye                /
C              D          Em                            / x2
Mecbur musun hep en uzağa gitmeye      /

C       D         Em
Gece ıslak çıktım yola
C          D         Em
Söz verdim sana hız yapmamaya ama,
C        D     Em
Annem hıçkırdı yıllar sonra
C        D            Em
Babam yenik düşmüş yıllara


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder