13 Mart 2016 Pazar

110 - Özledim Seni


intro ;
D  A  Bm  G A
D  A  Bm  G A

D                  A
Özledim seni bugün sebep yokken
Bm                G          A
Uzansam hayallere dokunurum sandım bak
D              A
Yıllar geçmiş üstümüzden
Bm                    G    A
Hala ilk günkü gibi aklımdasın
D          A    Bm          G A
Özledim seni    özledim seni
D          A    Bm          G A
Özledim seni    özledim seni
D                      A
Sen duyduğum en güzel cümlenin
Bm          G   A
En güzel öznesi
D                     A
Tanrının unuttuğu bu kentte
Bm                           G  A
Cennetten düşen bir manzara gibi
D          A    Bm          G A
Özledim seni    özledim seni
D          A    Bm          G A
Özledim seni    özledim seni
D                      A
Söyleyecek çok sözüm vardı
              Bm
Hepsi yarım kaldı
                     G
Neler ummuştum hayattan
  A          D
Elimde ne kaldı
                     A
Kırılan kalbim miydi yoksa
                      Bm
Karnında ki bu sancıyla
                      G
Küflenmiş ruhum unutmadı
    A            D
Unutmadı seni hala 

A  Bm  G A
D  A  Bm  G A

D          A    Bm          G A
Özledim seni    özledim seni
D          A    Bm          G A
Özledim seni    özledim seni 

D                  A
Özledim seni bugün sebep yokken
Bm                G          A
Uzansam hayallere dokunurum sandım bak
D              A
Yıllar geçmiş üstümüzden
Bm                    G    A    D
Hala ilk günkü gibi aklımdasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder