14 Mart 2016 Pazartesi

Başıbozuk - Karanlıkta

G#                           F#m
Ruhumu kaybettim attım kendimi yollara
G#                        F#m
Soğuk bir cesettim bir yapayalnızdım orda
G#                         F#m
Kendimi neresine koymalıyım ben bu hayatın
G#                      F#m
Hayatı daralttım üzerime olmuyor artık
G#                             A
Ne sorular var şimdi ne düşünceler düşünce    
C#m                          A                                               
Karanlığın ortasındaki yokluğa                       
G#        C#m                               A
Sardı kucakladı, Tanrı beni sıcak kollarına     /   nakarat
G#           C#m                A                                                  
Uyudum uyudum hiç uyanmamacasına        

G#             A   G#                  A
Attım yorgunluğumu kaldım kendimle başbaşa...

Sırada ne varsa hazırım hepsini yaşamaya
Ucunda ölüm olsa ona da hazırım elbet
Zihnimi temizledim artık bütün korkulardan
Tek istediğim sadece kurtulmak bu insanlardan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder