13 Mart 2016 Pazar

Ezginin Günlüğü - Leyla

Em           Dm         Em
Bir sabah çıksam kaybolsam
Em          Dm        Em
Dönmesem kalsam anılarda
Am                             G   Am
Belki bir sevda türküsünde vurulurdum
Bb          Dm        Em
Gel künyemi al dağlardan

Em           Dm         Em
Aşk nedir söyle kayboldum
Em           Dm         Em
Belki bir düşte unutulmak
Am                             G  Am
Her sabah bir dev masalında uyanınca
Bb            Dm         Em
Hep çocuk kalmak kurtulmak

Am       Dm       E
Kar yağıyor bu gece
Am      Dm        E
Öyle beyaz ki şehir
Dm            C
Anlamak bir ömür sürer
  Bb    Dm       E
Hayat niye kirlenir

Em          Dm        Em
Karlı bir gece sen buldun
Em         Dm      Em
Kaldırımlarda kalbimi
Am                             G  Am
Al götür rüzgarlara savur hadi durma
Bb          Dm     Em
Ver benim eski yarimi

Em          Dm        Em
Ben kimim söyle kayboldum
Em           Dm       Em
Dönmedim kaldım anılarda
Am                             G   Am
Her sabah bir çöl masalında uyanırdım
Bb          Dm       Em
Belki de yanlış bir leyla

Am       Dm       E
Kar yağıyor bu gece
Am      Dm        E
Öyle beyaz ki şehir
Dm            C
Anlamak bir ömür sürer
  Bb    Dm       E
Hayat niye kirlenir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder