14 Mart 2016 Pazartesi

Gülbe Ergen ft Oğuzhan Koç - Aşkla Aynı Değil

           Em         Bm
Senin adın aşkla aynı değil
           C                                     G
Kimseye bitene değil sabretmem
         Em                          Bm
Geri adım atmak hiç bana göre değil
        C                                    G
Üzgünüm ölene değil affetmem

C                  D
Elimde bir tek gururum
Bm           Em
İçimde biten umudum
C                     D             G
Yüzümde bir kaç çizgi daha
C                         D
Akıl hep seni unutur elbet
Bm                  Em
Yüreğime desem ha gayret
C                 D          G
Teselliler yetmez bana
                    
İnanmam,
Em                                                  Bm
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını? Ben saydım
C                                                        Bm
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım
D
Bir bilene sor göz yaşı biter mi?
C
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Em                      C                                Bm
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

Em                                                    D
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını? Ben saydım
Em                     C                              D                 Bm
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım
D
Bir bilene sor göz yaşı biter mi?
C
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Em         D             C                Am      Bm

Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder