14 Mart 2016 Pazartesi

Bengü - Saygımdan

Bm                                    F#m
Eğdirmem başımı kimselere ama sana yerle bir oldum
A                                      Bm       
Giderim uzaklaşırım her zaman, ilk kez dönüp durdum
                                  F#m
Ağladım içime attım herşeyi biriktirdim
          A                       Bm      
Gecikmeli coştum taştım bu yüzden de duruldum
     
   G                 A         Bm
Korkumdan bir kere bile seni aramadıysam
   G                 A         Bm
Yönsüzüm sensiz, sebebi bir yere konamadıysam
   G                 A         Bm
Unutmadım nedeni hiç bir aşka sığamadıysam
   G                 A         Bm         F#
Saygımdan biraz da seni unutmaya kıyamadıysam

 Bm                       F#m                  
Ah delikanlıydı bir zamanlar içimde yangınların
 A                         G               
Hep başımı alıp gittiğimden ziyan sevdalarım
  G / A / Bm                  F#m          A
Söylemem ben acılarımı hep içime içime anlatırım
         Em          G        Em           Bm
En acısı ölmüyor da insan ben bunu da atlatırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder